👁️  5

Дури и ако ви се чини дека не е ништо друго, оваа проверка ќе ви покаже во каква форма сте и ќе ви даде мотив да работите на фитнес и поздрава исхрана.
Научниците велат дека начинот на кој ги извршувате секојдневните активности може да ви каже повеќе за вашето здравје отколку земање крв или скенер за цело тело, пренесува „Rider’s Digest“.

Иако можеби звучи несериозно, овие три мини-тестови брзо ќе ви покажат во каква форма сте и ќе ви дадат мотив да работите на фитнес и поздрава исхрана.

1. Стоење на една нога

Обидете се да стоите на едната нога со широко отворени очи и останете во таа положба најмалку 60 секунди. Ако почнете да губите рамнотежа по само 20 секунди, може да имате невролошки проблеми.

2. Горе-долу

Станете и седнете 10 пати по ред и следете колку време ви е потребно. Едно британско истражување покажало дека оние кои можеле да станат, а потоа да седнат десет пати во рок од 21 секунда, имаат поголеми шанси да живеат подолго. Имено, овој тест покажува колку енергија имате, колку се силни вашите мускули, каква е вашата координација, како и вашите респираторни органи. Ако не можете да го направите тоа за 21 секунда, променете ја исхраната и почнете да пешачите повеќе.

3. Допрете ги прстите на нозете

Седнете на подот со главата и грбот до ѕидот. Потоа обидете се да ги допрете прстите на нозете со рацете. Колку е поголемо растојанието до вашите прсти, толку е поголема шансата да имате кардиоваскуларни проблеми. Докажано е дека флексибилноста на телото влијае и на флексибилноста на артериите. Кога артериите се флексибилни, крвта може слободно да циркулира. Но, доколку се „затнат“, поради нездрави навики и недостаток на движење, срцето ќе има потешкотии да пумпа крв, а вашето тело ќе биде изложено на ризик од срцев удар.